Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Politica de confidențialitate »

  OK
#vistulathemensworld

Regulamentul magazinului on-line Vistula

Regulamentul magazinului on-line Vistula
(VALABIL DE LA 01.09.2017)
I. Prevederi Generale
1. Prezentul Regulament stabilește regulile de încheiere a tranzacțiilor în Magazinul On-line VISTULA, care funcționează la adresa: www.vistula.pl, care este administrat de Vânzător.
2. De câte ori, în Regulament se vorbește despre:
a) Vânzător – se înțelege prin aceasta Vistula Group S.A. cu sediu în Cracovia, str. Pilotów 10 (31-462), înscrisă la registrul întreprinzătorilor din Registrul Național Juridic de Tribunalul Kraków-Śródmieście din Cracovia, Secția a XI-a Economică a Registrul Național Juridic, cu numărul de KRS 0000047082, având NIP (CIF) 675 000 03 61, REGON 351001329,
b) Client – se înțelege prin aceasta o persoană fizică, care are cel mult limitate capacitățile de acțiune civilă și 18 ani împliniți, respectiv o persoană juridică sau organizație fără personalitate juridică, care are capacitate juridică și de acțiune juridică,
c) Magazin – se înțelege prin aceasta magazinul on-line, administrat de Vânzător la adresa de internet www.vistula.pl,
d) Produs sau Produse – se înțelege prin aceasta produsele oferite de Vânzător spre vânzare cu amănuntul, prin Magazin,
e) Preț – se va înțelege prin aceasta prețul brut al Produsului, comunicat lângă informația despre produs, fără a include Costurile de livrare a Produsului. Prețurile Produselor aflate în Magazin sunt exprimate în zloți polonezi și includ TVA,
f) Livrator – se înțelege prin aceasta firma de curierat care colaborează cu Vânzătorul. În cazul în care Vânzătorul va începe colaborarea cu Poșta Poloneză sau un alt operator public, va fi considerat Livrator și Poșta Poloneză sau un alt operator public,
g) Costuri de livrare a Produsului – se înțelege prin aceasta taxa pentru livrarea Produsului la Client,
h) Comandă – se înțelege prin aceasta comanda pentru un Produs sau Produse, depusă de către Client în Magazin, conform prezentului Regulament.
3. Informațiile de pe pagina de internet a Magazinului nu reprezintă ofertă în acceptul prevederilor codului civil. Acestea reprezintă o invitație către Clienți de a depune oferte.
4. Disponibilitatea Produselor este actualizată de luni până vineri, la orele amiezii, cu excepția zilelor libere.
5. Vânzătorul își rezervă dreptul de a limita numărul de Produse comandate din cele oferite în Magazin cu prețuri promoționale.
6. Vânzătorul nu derulează prin Magazin activitate de vânzare en-gros a Produselor și nici vânzarea Produselor în scop de revânzare.
7. Tuturor Clienților Magazinului le este interzisă transmiterea de conținut cu caracter ilegal sau împotriva regulilor de conviețuire socială.
8. Promoțiile pentru deținătorii de carduri de client fidel al Vânzătorului nu se cumulează cu promoțiile Magazinului. Vânzătorul nu oferă reduceri promoționale posesorilor de carduri de Client fidel, excepție făcând situația în care respectiva promoție se adresează și Clienților Magazinului. Pentru cumpărăturile făcute prin intermediul Magazinului, Clienților nu li se cuvin puncte încărcate pe cardul de Client fidel în cadrul Programului de Loialitate al Vânzătorului.
II. Înregistrarea și condițiile de depunere a Comenzilor
1. Clienți care au dreptul să depună Comenzi pentru Produse sunt Clienții:
a) care au statut de utilizator înregistrat al Magazinului,
b) care nu au statut de utilizator înregistrat al Magazinului – fac cumpărături fără a trece prin procedura de înregistrare și logare.
2. Statutul de utilizator înregistrat al Magazinului se dobândește după efectuarea următoarelor acțiuni:
a) completarea în mod corect a formularului de înregistrare de pe pagina de internet a Magazinului (În special furnizarea datelor personale cerute de formular și stabilirea de către Client a unui nume de utilizator și a unei parole),
b) activarea contului prin accesarea link-ului trimis pe adresa de e-mail a Clientului.
Acțiunile de înregistrare se efectuează o singură dată. La fiecare Comandă ulterioară, Clientul folosește numele de utilizator și parola stabilite anterior pe pagina Magazinului. După folosirea numelui de utilizator și parolei stabilite de către Client, acesta are posibilitatea de actualizare a datelor furnizate la înregistrare. Numele de utilizator și parola au caracter confidențial.
3. Clientul care are statut de utilizator înregistrat al Magazinului depune o comandă, după ce s-a logat în Magazin, prin adăugarea Produsului prezentat în Magazin în Coș și confirmând apoi depunerea comenzii pentru Produs prin apăsarea butonului – „Depun comanda cu obligație de plată”.
4. Clientul care nu deține statut de utilizator înregistrat al Magazinului depune o comandă prin adăugarea Produsului prezentat în Magazinul On-line în Coș, confirmând apoi depunerea comenzii pentru Produs prin apăsarea butonului – „Depun comanda cu obligație de plată” și furnizând datele indispensabile pentru onorarea comenzii, conform procedurii disponibile pe pagina de internet a Magazinului.
5. Informațiile prevăzute la art. 12 alin. 1 al legii din data de 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor îi vor fi transmise Clientului pe adresa de e-mail furnizată de Client în timpul depunerii comenzii, în mesajul e-mail de confirmare a depunerii și conținutului Comenzii depuse de Client.
6. După depunerea Comenzii, Clientul va primi un e-mail de confirmare a conținutului Comenzii și a înregistrării Comenzii în Magazin.
III. Încheierea contractului de vânzare și onorarea Comenzilor
1. În momentul confirmării de către Vânzător a primirii spre onorare a Comenzii Clientului, are loc încheierea contractului de vânzare a Produsului. Confirmarea are loc prin trimiterea către Client, prin poșta electronică, a informației prin care Vânzătorul confirmă primirea spre onorare a Comenzii Clientului.
2. Vânzătorul își rezervă dreptul de verificare suplimentară a datelor Clientului, de exemplu printr-un contact telefonic.
3. Vânzătorul are dreptul să refuze onorarea Comenzilor:
a) depuse printr-un formular de Comandă completat necorespunzător,
b) care indică achiziționarea Produsului cu scop de revânzare,
c) depuse fără respectarea prezentului Regulament.
3. Depunerea Comenzilor în Magazin este posibilă 24 de ore pe zi, în toate zilele anului.
4. Produsul ce face obiectul Comenzii este livrat Clientului de către Vânzător.
5. Conținutul contractelor de vânzare încheiate în Magazin este înregistrat și păstrat de sistemul informatic al Magazinului pe o perioadă de cel puțin 3 luni de la data încheierii fiecărui contract, iar conținutul acestor contracte este pus la dispoziție doar părților contractului sau la cererea organelor de administrație publică îndreptățite, conform legii. Fiecare Client care a efectuat procedura de înregistrare are, după ce se loghează, acces la toate contractele sale de vânzare încheiate în Magazin pe toată perioada cât acestea sunt păstrare în sistemul informatic precizat în prima propoziție de mai sus.
6. Condițiile contractului de vânzare sunt stipulate în acest Regulament, prevederile legale în vigoare și acordurile individuale încheiate între Vânzător și Client.
7. Vânzătorul trimite documentele de vânzare și eventualele corecturi prin intermediul poștei electronice.
8. Acceptarea Regulamentului reprezintă, de asemenea, exprimarea acordului pentru folosirea facturilor electronice, în acceptul art. 106n alin. 1 al legii din 11 martie 2014 privind taxa pe mărfuri și servicii, Mon.Of.2011 nr. 177 poz. 1054, modificată.
IV. Condiții de plată
1. Suma cuvenită pentru Produs și Costurile de livrare a Produsului pot fi achitate numai prin următoarele modalități:
a) numerar (ramburs) în cazul livrării Produsului de către Livrator,
b) prin transfer bancar sau depunere în contul bancar al Vânzătorului,
c) cu card de plată – prin intermediul sistemului ce permite plățile on-line pe pagina de internet a Magazinului, în cazul în care cardul deținut de Client îi dă acestuia această posibilitate.
2. În cazul unei plăți făcute prin transfer bancar sau depunere în contul bancar al Vânzătorului, în dispoziția de plată vor trebui precizate, la descrierea transferului:
- prenumele și numele sau denumirea Clienta,
- numărul Comenzii (indicat în informația privind înregistrarea Comenzii în Magazin).
Plățile se vor face în contul bancar individual corespunzător Comenzii depuse de Client. Numărul contului bancar individual corespunzător va fi comunicat la adresa de e-mail furnizată de Client în timpul depunerii comenzii, în mesajul e-mail de confirmare a depunerii și conținutului Comenzii depuse de Client.
3. Vânzătorul oferă posibilitatea achitării sumei cuvenite prin intermediul serviciului Płatności.pl. În acest caz, plata se poate face prin:
- card de plată precum VISA, MasterCard
- mTransfer
- MultiTransfer
- Plătesc cu Inteligo
- Przelew24
- Plătesc cu iPKO
- Plătesc cu Alior Sync
- Plătesc cu Alior Bankiem
- Plătește cu Nordea
- Pekao24Przelew
- Transferuri Online Crédit Agricole
- Millennium – Plăți prin internet
- MeritumBank Transfer
- Plătește cu ING
- Plătesc cu Citi Handlowy
- Plătesc cu PBS
- Paylink Idea
- EuroBank Plăți Online
- BPH
- Transfer din GetinBank
- Transfer din Raiffeisen
- Transfer din Polbanku
- Transfer din Kredyt Bank
- Transfer din BGŻ
- Transfer din Deutsche Bank
- Transfer din Bank Pocztowy
- Poșta Poloneză și alte entități abilitate
4. În cazul în care Vânzătorul va introduce posibilitatea de livrare a Produsului comandat prin intermediul Poștei Polone, în acest caz va fi posibilă și plata ramburs prin intermediul Poștei Polone.
5. Vânzătorul prevede, de asemenea, posibilitatea introducerii plății în numerar la ridicarea personală de către Client la unul din punctele de vânzare deținute de Vânzător. Vânzătorul va informa asupra introducerii acestei modalități prin intermediul paginii de internet a Magazinului.
6. Obligațiile ce îi revin Clientului în baza contractului de vânzare a Produselor rămân în vigoare până în momentul achitării în totalitate a sumei cuvenite pentru Produs și a Costurilor de livrare a Produsului.
V. Livrarea Produsului comandat
1. Vânzătorul onorează Comanda sub forma unei expediții prin curier, prin intermediul Livratorului. Vânzătorul prevede posibilitatea de introducere a modalității de onorare a comenzii prin colet poștal prin intermediul Poștei Polone. Vânzătorul va informa asupra introducerii acestei modalități pe pagina de internet a Magazinului.
2. Sub rezerva alin. 6 de mai jos, Expedierea, prin intermediul Livratorului, se realizează în termen de 7 zile lucrătoare:
a) din momentul depunerii Comenzii de către Client, în cazul alegerii formei de plată ramburs;
b) din momentul intrării plății în contul Vânzătorului, în cazul alegerii unei alte forme de plată decât plata ramburs.
În timpul de onorare a Comenzii nu sunt luate în calcul zilele de sâmbătă și sărbătorile legale.
3. Vânzătorul se obligă să livreze produsele fără vicii.
4. Costurile de livrare a Produsului, pe care le suportă, suplimentar față de prețul Produsului, Clientul, sunt comunicate pe pagina de internet a Magazinului, în momentul depunerii Comenzii.
5. Vânzătorul prevede posibilitatea ridicării personale a Produsului de către Client în saloanele Vânzătorului (lista saloanelor se găsește pe pagina de internet vistula.pl). Informația privind această posibilitate va fi publicată de Vânzător pe pagina de internet a Magazinului. Ridicarea Produsului comandat o va putea face Clientul sau o persoană împuternicită de acesta (împuternicirea trebuie să aibă formă scrisă), într-un punct stabilit de vânzare al Vânzătorului, după confirmarea anterior a terminului de către administratorii Magazinului prin e-mail sau telefonic.
6. Vânzătorul își rezervă posibilitatea de a introduce oferte speciale temporare de tipul „ante-vânzare”, în cadrul cărora Clientul va avea posibilitatea să achiziționeze Produsele din colecțiile noi încă înainte de termenul de introducere a acelei colecții în vânzarea curentă, în saloanele tradiționale ale Vânzătorului. În cazul onorării Comenzilor făcute în cadrul campaniilor de „ante-vânzare” nu mai sunt valabile termenele stipulate la alin. 2 de mai sus. Termenele de onorare a Comenzilor depuse în cadrul campaniilor de „ante-vânzare” vor fi indicate de fiecare dată de către Vânzător în materialele promoționale referitoare la respectiva ofertă, inclusiv pe pagina de internet a Magazinului, la Produsele ce intră în oferta de „ante-vânzare”, și le vor fi, de asemenea, comunicate Clienților în mesajul e-mail de confirmare a primirii Comenzii spre onorare.
VI. Returnarea Produsului cumpărat
1. Sub rezerva alin. 4 de mai jos, Clientul care este consumator poate returna Produsul cumpărat în Magazin fără a furniza un motiv și fără a suporta costuri, depunând o declarație de reziliere a contractului de vânzare a Produsului, în conformitate cu art. 27 al legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorilor. Clientul are acest drept timp de 14 zile de la primirea Produsului. Pentru a rămâne în termen, este suficient să trimită declarația înainte de expirarea acestuia. În cazul rezilierii contractului de vânzare a Produsului prin modalitatea descrisă în acest alineat, Clientul are obligația să returneze Produsul Vânzătorului în termen de 14 zile de la depunerea declarației privind rezilierea contractului de vânzare a Produsului, în conformitate cu procedura de Returnare a Produsului > publicată la adresa de internet a Magazinului.
2. În cazul rezilierii contractului de vânzare a Produselor, contractul de vânzare a Produsului se consideră neîncheiat.
3. Costurile directe ale returnării Produsului sunt suportate de Client. Vânzătorul suportă costurile returnării Produsului doar în cazul în care, anterior Vânzătorul și-a exprimat acordul de a suporta alte costuri decât costurile directe ale returnării Produsului
4. Consumatorul nu beneficiază de dreptul la rezilierea contractului în cazurile speciale, stipulate detaliat în art. 38 alin. 1 al legii din 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului, între altele referitor la contractele:
a. de prestări servicii, în cazul în care întreprinzătorul a prestat integral serviciul, cu acordul expres al consumatorului, care a fost informat anterior începerii prestării că, după încheierea prestării serviciului de către întreprinzător, își va pierde dreptul de a rezilia contractul;
b. în care obiectul prestării este un bun neprefabricat, produs conform specificațiilor consumatorului sau destinat satisfacerii nevoilor sale individuale, specifice;
c. în care obiectul prestării sunt bunuri care, după livrare, dat fiind caracterul pe care îl au, sunt unite definitiv cu alte bunuri.
d. în care obiectul prestării este un bun livrat în ambalaj sigilat care, după deschiderea ambalajului, nu mai poate fi returnat din motiv de protecție a sănătății sau din motive de igienă, dacă ambalajul a fost deschis după livrare.
5. În cazul în care Clientul își exercită dreptul de reziliere a contractului de vânzare a Produsului după comunicarea cererii de demarare a prestării serviciului de către Vânzător înainte de expirarea termenului până la care se poate cere rezilierea contractului, Clientul va fi obligat să plătească prestațiile realizate până la momentul rezilierii contractului.
6. Vânzătorul returnează Clientului suma cuvenită pentru Produsul returnat de Client în termen de 14 zile, calculate de la data comunicării Vânzătorului a declarației privind rezilierea contractului de vânzare a Produselor. Vânzătorul poate să amâne returnarea sumelor primite de la Client până la momentul primirii înapoi a Produselor returnate sau al comunicării de către Client a dovezii trimiterii Produselor returnate.
7. Rezilierea contractului de vânzare a Produsului se poate face prin completarea formularului de reziliere a contractului de vânzare a Produsului, disponibil pe pagina de internet: vistula.pl/s,zwroty-i-reklamacje.
VII. Reclamații privind Produsul
1. Reclamația referitoare la Produse trebuie să fie:
a) trimisă pe adresa:
Sklep internetowy Vistula
ul. Pilotów 10
31-462 Kraków
sau
b) trimisă la adresa de e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl
sau
c) depusă personal în unul din saloanele deținute de Vânzător (lista saloanelor se află pe pagina de internet vistula.pl/punktyodbioru-wojewodztwa.html).
2. Informarea privind reclamația se poate face, printre altele, prin completarea formularului de reclamație disponibil pe pagina de internet a Magazinului on-line vistula.pl/s,zwroty-i-reklamacje.
3. Reclamația privind Produsul va fi soluționată în termen de 14 zile de la depunerea reclamației. Clientul va fi informat asupra modului în care a fost soluționată Reclamația privind Produsul prin e-mail sau telefonic.
4. Vânzătorul va informa Clientul asupra posibilității de a recurge la modalități amiabile de soluționare a reclamațiilor privind Produsele, printre altele prin depunerea de către Client, ulterior finalizării procedurilor privind reclamația, a unei cereri de demarare a procedurii de mediere sau a cererii de analizare a dosarului de către o instanță de arbitraj (cererea poate fi descărcată de pe pagina de internet http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Lista Instanțelor Permanente de Arbitraj pentru Consumatori care funcționează pe lângă Inspectoratele Județene de Inspecție Comercială este disponibilă pe pagina de internet: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Acțiunile extra-judiciare în despăgubire după încheierea procedurilor privind reclamația sunt gratuite. În cazul unui Client, care este consumator, care dorește să recurgă la modalități amiabile de soluționare a reclamațiilor privind Produsele, mai există și posibilitatea de depunere a unei plângeri prin intermediul platformei de internet a Uniunii Europene, ODR, disponibilă la adresa http://ec.europa.eu/consumers/odr/.
5. Depunerea reclamației se face în modul și condițiile descrise detaliat în procedura de Depunere a Reclamațiilor > disponibilă pe adresa de internet a Magazinului
VIII. Protecția datelor personale
1. Clientul care se înregistrează în Magazin își exprimă acordul pentru colectarea și prelucrarea de către Vânzător a datelor personale completate în formular, în spiritul legii din 29 august 1997 privind protecția datelor personale (Monitor Oficial din 2002 nr. 101 poz. 926 modificată), exclusiv cu scopul onorării Comenzilor.
2. Clientul își poate da acordul pentru primirea de la Vânzător de informații cu caracter de reclamă și comerciale, inclusiv cu prin intermediul mijloacelor de comunicare electronice. Acest acord este dat de către Client prin marcarea opțiunii corespunzătoare în formularul de înregistrare. Exprimarea acordului nu este o condiție pentru onorarea comenzii.
3. Clientul are dreptul de a consulta conținutul datelor personale comunicate și de a le corecta cât și de a cere ștergerea acestora.
IX. Date de contact
Pentru orice chestiuni legate de derularea unei tranzacții în Magazin, Clientul poate lua legătura cu Vânzătorul în următorul mod:
a) prin poștă, la adresa:
Sklep Internetowy Vistula
Vistula Group S.A.
ul. Pilotów 10
31-462 Kraków
b) telefonic, la numărul de telefon: +48 783 781 310,
c) prin fax, la numărul: +48 12 656 50 98,
d) prin poșta e-mail: sklep.internetowy@vistula.pl.
X. Dispoziții finale
1. În toate chestiunile nereglementate în acest Regulament se aplică prevederile legii dina 30 mai 2014 privind drepturile consumatorului. Dispozițiile prezentului Regulament nu afectează drepturile consumatorului în baza neconformității Produsului cu contractul. Dispozițiile Regulamentului vor trebui interpretate într-un mod care să asigure conformitatea acestora cu prevederile legale în vigoare.
2. Regulamentul intră în vigoare la momentul afișării lui pe pagina de internet a Magazinului.
Variante de arhivă:
Regulamentul Magazinului on-line Vistula valabil până la 31.08.2017