Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Politica de confidențialitate »

  OK
#vistulathemensworld

Reclamații

RECLAMAȚII

Pentru a face o reclamație, urmați instrucțiunile de mai jos:

Depunerea reclamației poate avea loc, printre altele prin completarea formularului de reclamație disponibil pe site-ul web al magazinului online sau prin depunerea unei reclamații personal într-unul din Saloanele Vistula (vezi unde se află Saloanele Vistula).

Imprimați și semnați un formular de reclamație completat sau o declarație de reclamație.
Dacă este imposibil de tipărit, vă rugăm să trimiteți formularul completat la adresa de e-mail: contact@vistula.ro.
Produsele reclamate cu formular de reclamație sau declarație de reclamație trebuie trimise la următoarea adresă:
a) VRG S.A. – RECLAMAȚII
ul. Samsonowicza 20
27-400 Ostrowiec Świętokrzyski
Se aplică produselor: cămăși, pulovere, pantofi, accesorii, cravate, blugi

b) VRG S.A. – RECLAMAȚII
Al. 29-go Listopada 130
III piętro Pokój nr 339, 340
31-406 Kraków
Se aplică produselor: costume, paltoane, sacouri, pantaloni

Vânzătorul va răspunde reclamației imediat dar nu mai târziu de 14 zile de la data depunerii acestuia. Clientul va fi informat prin SMS, prin e-mail sau în scris despre rezultatul reclamației.
În scopul raționalizării procesului de reclamație, Clientul trebuie să trimită Produsele Vânzătorului i împreună cu formularul de reclamație / declarația de reclamația.

Vânzătorul vă informează despre posibilitatea utilizării unor metode extrajudiciare de soluționare a reclamațiilor referitoare la Produse, printre altele prin trimiterea la sfârșitul procedurii de plângere unei cereri de începerea medierii sau a unei cereri de examinare în fața instanței de arbitraj (formularul de cerere se află la pagina de Internet: http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Lista instanțelor permanente de arbitraj a consumatorilor care funcționează la Inspectoratele Provinciale ale Inspectoratului Comercial este disponibilă la pagina de internet: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Realizarea creanțelor extrajudiciare după procedura de plângere este gratuită. În cazul unui client care este un consumator care dorește să beneficieze de o soluționare extrajudiciară a creanțelor, există și posibilitatea de a depune o plângere prin intermediul platformei online ODR UE, disponibilă la http://ec.europa.eu/consumers/odr/.