Acest site utilizează cookie-uri pentru a furniza servicii, pentru a personaliza anunțurile, și pentru a analiza traficul. Politica de confidențialitate »

  OK
#vistulathemensworld

Costurile și timpul de onorare a unei comenzi

Costurile și timpul de onorare a unei comenzi

LIVRĂRI PE TERITORIUL ROMANIEI

Prin curier rapid DPD (plata în avans) 30 Lei
Prin curier rapid GLS (plata în avans) 30 Lei
Prin curier rapid GLS (plata la livrare) 30 Lei

Comenzi în valoare de peste 270 Lei = 0 Lei

Opțiunea ridicării personale din magazine partenere a fost dezactivată pe termen nedeterminat.
În cazul unei expedieri în străinătate, vă rugăm să contactați în prealabil echipa magazinului.
Costurile livrărilor către țări din afara Uniunii Europene sunt calculate individual.

TIMPUL DE ONORARE

Livrare la Paczkomat (punct cu autoservire)
Produsele sunt expediate în cel mult 7 zile lucrătoare de la data intrării plății în contul nostru bancar
Mai mult despre Paczkomate >
Ridicarea de la Paczkomat nu este valabilă pentru produsele de mari dimensiuni. Această modalitate de livrare nu se aplică următoarelor categorii de produse: Costume, Sacouri, Paltoane și Scurte

Expediere prin curier rapid (plata în avans)
Produsele sunt expediate în cel mult 7 zile lucrătoare de la data intrării plății în contul nostru bancar.

Expediere prin curier rapid (plata la livrare)
Produsele sunt expediate în cel mult 7 zile lucrătoare de la data primirii comenzii.

Când expediem comenzile
Comenzile sunt expediate de luni până vineri: curierul ridică coletele de la depozitul nostru în jurul orei 12:00.

Când sunt livrate comenzile
Coletele expediate prin curier DPD se livrează în zilele lucrătoare, în 24 de ore de la expediere. Livrarea are loc între orele 8:00 – 18:00.
Coletele expediate la Paczkomat-ele InPost sunt livrate în cel mult 2 zile de la data expedierii. Ridicarea coletului de la Paczkomat este posibilă 24 de ore din 24, zilnic.

Ce se poate face dacă livrarea coletului întârzie
Statutul expediției poate fi verificat, pe baza numărului de expediție (AWB), contactând telefonic firma de curierat sau introducând numărul de expediție pe pagina firmei de curierat:
DPD: tel. 22 577 55 55, urmărire colete DPD >
Paczkomat InPost: tel. 722 444 000,
Voi fi informat(ă) de livrarea coletului la Paczkomat?
În momentul când coletul este livrat la Paczkomat, este trimis un e-mail și sms cu codul de deschidere al dulăpiorului în care se află coletul.
Important:
Nu uitați că, în cazul în care coletul livrat de Curier este deteriorat, trebuie să verificați conținutul acestuia și, în cazul în care constatați lipsuri, să completați un proces-verbal de reclamație în prezența Curierului. Mai multe informații găsiți pe pagina Firmei DPD.